22 Mart 2008 Cumartesi

Aşk Sözleri

*Semadaki tüm yıldızlar sönünce, Gözlerinde gecenin yalnızlığını hissedince,İçten içe muhtaç olunca bir dost sohbetine,Unutma ki seni düşünen bir var bu şehirde....
*Hayallere dalıp gitmem ben, Çünkü tek hayalim sensin benim! Hiçbirşey isteyemem benÇünkü birtek istediğim sensin benim.
*Aşkınla sararıp solacak kadar,Sevginle bahtiyar olacak kadar Uğruna canımı verecek kadar seviyorum desem inanırmısın ?
*Belki hatıralar unutulup gidecek,Belki bu sevgier yok olup eriyecek,Ama şunu unutma,Bu kalp sonsuza dek seni sevecek...
*Gecenin karanlığında, güneşin ışığında,Suyun damlasında, selin coşkusundaKimi yanımdasın kimi rüyamdaAma hep aklımdasın sakın unutma...
*Bırakma beni sevdiğim gidişine dayanamam,Hasret gözyaşlarımla kendimi avutamam,Dönerim dersin ama kadere inanamam,Bıraktığın anılarla sensiz yaşayamam...
*Bir gül olmak isterdim, dalımdan koptuğum an yalnız senin için kopayım ve yalnız senin avuçlarında solayım diye bir tanem...
*Bir gül olmak isterdim, dalımdan koptuğum an yalnız senin için kopayım ve yalnız senin avuçlarında solayım diye bir tanem...
*Ağlayışımm terk edip gidişine değil. Ben, sensizken, senden diye sensizliğini de sevmiştim. Sen, seninle, seni de sensizliğini de alıp gittin...
*Aramızdaki mesafeler ne kadar uzun olursa olsun sonsuzluğa giden tüm yollara adını yazdım. Hangi yoldan geçersen geç seni sevdiğimi okuyacaksın...
*İnsanlar hep birilerinin peşinden koşarlar, ama dönüp de kendi peşlerinden koşanlara hiç bakmazlar...
*Sonbahara inat ağaç hala yeşermekte, geceye inat gün hala ağarmakta, ben ise kadere inat hala seni sevmekteyim. İnat bu ya, mahşere kadar "seni seveceğim"...
*Yanağına düşen kar tanesi eriyip dudaklarına indiğinde ve o bir damla serinliği biriyle paylaşmak istediğinde yüzünü rüzgara dön, ordayım!
*Seni seviyorum diyenin sevgisinden şüphe et, çünkü aşk sessiz, sevgi dilsizdir...
*Güneşin buz tuttuğu yerde bir alev görürsen bil ki o, yalnız ve yalnız senin için yanan kalbimdir...
*Gayem zat-ı alinizi taciz etmek değil, efkar-ı umumiyede muhabbet kurmaktır. Cevabı müspetiniz kalb-i hazalimi tamir-i temin edeceğinden, desti muhabbetinize talibim...
*Güzelsin, şirinsin, şahanesin. Çektiğim çileme tek bahanesin. Melek mi, şeytan mı bilmem ki nesin...
*Ben seni unutmak için sevseydim sana olan tutkumu kalbime değil, güneşin çıktığı zaman kaybolan buğulu camlara yazardım...
*Allah'ım canımı bir sonbahar günü al ki, o vefasız getirecek bir gül bile bulamasın...
*İnsanlar tanıdım yıldızlar gibiydi, hepsi parlıyordu, hepsi gökteydi. Ama ben seni, güneşi seçtim, bir güneş için bin yıldızdan vazgeçtim...
*Dünyada 2 renk gül olsun, biri kırmızı diğeri beyaz. Sen beni unutursan kırmızılar solsun, ben seni unutursam beyazlar kefenim olsun...
*Dünyadaki en güzel şeyi sana vermek isterdim ama seni sana veremem ki...
*Sen seni seveni görmeyecek kadar körsen, o da sana sevgisini söylemeyecek kadar gururludur...
*Zannetme ki gözlerim sana baktıkça bıkacak, ölsem de ruhum seninle kalacak, kapanırsa gözlerim senden önce bu hayata, inan ki son sözüm seni seviyorum olacak...
*Tek başıma değilim, ben ve ümitsiz aşkım var...
*Ayrılık küçük sevgileri öldürür, ama büyük sevgileri güçlendirir. Tıpkı rüzgarın mumu söndürüp, yangını körüklediği gibi...
*Bütün mevsimleri bir günde, bütün yılları bir mevsimde yaşamaya razıyım seninle... Bir tutam sevinç, bir tutam umut ve bir tutam mutluluk gönderiyorum sana...
*Başkasına kendinden fazla değer verme, ya onu kaybedersin ya da kendini mahvedersin...
*Dün çiçekcinin önünde bir gül gördüm, dünyanın en güze lgünü benim diye haykırıyordu... O gülü aldım, ama en güzel gül olduğu için değil... Seni görüp utansın diye!
*insanlar kirmizi güllerin pesinde kosarken ayaklari altinda ezilen papatyalarin farkina bile varmazlar...
*Öyle mutlu ol ki; güzellikler bile seni kyskansyn. Gözya?laryn yana?ynda nem de?il dadaklarynda kahkaha olsun. Mutluluklar hep senin olsun.
*Sen en mükkemmel sevgiyi hak edicek kadar güzel fakat herkezin seni sevmeyi hak etmiyeceği kadar özelsin...
*Bir su gibi berrak , bir cicek gibi sevgi yüklü , gökyüzü gibi yalyn, okyanus kadar derin, kelimelere sygmayacak kadar büyük bir sevgymyz oldugunu sakyn unutma !
*Bir su gibi berrak , bir cicek gibi sevgi yüklü , gökyüzü gibi yalyn, okyanus kadar derin, kelimelere sygmayacak kadar büyük bir sevgymyz oldugunu sakyn unutma!
*Ne seni unutmak için bir çabam var içimde, ne de aşkımı körükleyen bir rüzgar,ne de seni görmeden durabilecek kadar güçlüyüm,ne de seni görmeye dayanacak bir kalbim var.
*Seni bulmaktan çok aramak isterim! Seni sevmeden önce anlamak isterim! Seni bir ömür boyu bitirmek değil de sana hep yeniden başlamak isterim.

Hiç yorum yok: