23 Mart 2008 Pazar

Çiftlikköy İlk Öğretim Okulu

ÇİFTLİKKÖY İLKÖĞRETİM OKULU TARİHÇESİOkulda eğitim öğretime ilk olarak, 1928 yılında yeni Türk alfabesinin kabulüyle Rumlardan kalan eski okul binasında başlanmıştır. Daha sonra 1962 yılında 6 derslikli olarak eğitim öğretime açılan binada devam edilmiş, 1978 yılında 3 derslikli ek bina yapılmıştır. 1990 yılında 1 dersliği lojmana dönüştürülmüştür. 1992-1993 eğitim öğretim yılında ortaokul kısmı açılmıştır.Okul, 2006 yılında inşaatı tamamlanan içinde bulunduğumuz yeni binaya taşınarak 2006-2007 eğitim öğretim yılından itibaren eğitim öğretime devam edilmektedir. Okulun 26 dersliği, 1 Müdür Odası, 2 Öğretmenler Odası, 1 Bilişim ve Teknoloji Sınıfı, 1 Fen Laboratuarı,1 Çok Amaçlı Salonu ve 1 Kantini bulunmaktadır. Derslik ve odaların bir kısmı derslik olarak bir kısmı da çeşitli amaçlar için kullanılmaktadır.

Hiç yorum yok: