22 Mart 2008 Cumartesi

Galatasaray nickleri

*Bu şarkımız dillerde, Cimbombom gönüllerde, Saat 20:45 te, Ali Samiyende!
*Avrupayı vura vura dize getireceğiz, Samiyenin ortasına bayrağı dikeceğiz!
*Aslan cimbom kupaların yıldızı, Benim kanım akar sarı kırmızı!
*Bu taraftar senle gurur duyuyor, Cimbombomu tüm avrupa tanıyor..
*Türkiyenin gururu taraftarın cimbomu, Seni sevdik gönül verdik şanlı GALATASARAY!
*Cimbomum yarim sarı kırmızım benim, Dün seninle yarışan bu gün herkes perişan!
*Cimbombom Diyerek Sana Yuz Koyduk,sarinin Yanina Kirmizi Koyduk,yillardan Beridir Hep Senin Olduk,cimbombom Sen Bizim Herseyimizsin
*BIZ GONULLERE CEKTIK BAYRAKLARI DIREKLERE DEGIL. BIZ TARIHE YAZDIK ISMIMIZI DUVARLARA DEGIL. BIZ AVRUPADA ACTIK BAYRAGI KADIKOYDE DEGIL. BIZ DUNYAYA POZ VERDIK SAKSAKCILARA DEGIL. VE BIZ IMPARATORLARLA BUYUDUK KESTANELERLE DEGIL.
*Gercekleri Tarih Yazar, Tarihide Galatasaray.
*Adana Ceyhan Herkes Cimbomlu Hade Sende Uyan.
*Cim Bom Bom'um Benim Biricik Sevgilim, Soyle Senden Baska Kimim Var Benim, *Seninle Aglarim Seninle Gulerim, Soyle Senden Baska Kimim Var Benim.
*Takım tutmak kolay, taraftar olmak "ZOR"'dur; İşte biz "ZOR"'u başarırız, diyenlerdeniz.
*Alemin kralıymış sarı civcivler, şampiyon olacakmış bordo hamsiler, avrupa fatihiymiş kara fatmalar, alemin tek kralı ultra aslanlar!
*1 gün herkes fenerbahceli olucak ama geri kalan 364 gün herkes GALATASARAY'lı olucak.
*Delikanlı adam kanatlı takım tutmaz, tutsada delikanlı olmaz. GALATASARAYLI olmak bir ayrıcalıktır anlatılmaz yaşanır.
*Cimbomluysan konuş İBRET alsınlar,fenerli isen sus ADAM sansınlar!!!

Hiç yorum yok: